مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سیستم همکاری در فروش

سیستم همکاری در فروش


 یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، همکاری در فروش محصولات است. کسانی که با این روش ها آشنا هستتند، حتماً اسم ایران مارکت سنتر رو شنیدن. این سیستم همکاری در فروش یکی از بزرگترین (شاید هم بزرگترین) سیستم های کسب درآمد است.

ایران مارکت سنتر از چند قسمت تشکیل شده. یکی سیستم فروش که برای فروشنگان محصولات است، یک هم سیستم بازاریابی یا همون همکاری در فروش که برای کسب درآمد بازاریابان هست. ضمن این که ایران مارکت ارائه دهنده خدمات فروش پستی هم هست (توضیح می دهم).


سیستم کسب درآمد از طریق فروش در ایران مارکت:


ایران مارکت هم مجری خدمات فروش پستی است و هم به فروشندگانی که این خدمات رو از جای دیگه گرفته اند اجازه میده که کالاهاشون رو در فروشگاه های وابسته به فروش برسونند. یعنی اگر شما تازه می خواهید اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی کنید، می تونید از این سیستم استفاده کنید و تمام کارها اعم از ثبت دامین، قرارداد با پست، برنامه نویسی فروشگاه و خلاصه همه چیز رو به این سیستم واگذار کنید.

اگر هم خودتون فروشگاه دارید و یا از سیستم های دیگر استفاده می کنین، می تونید فقط از قسمت همکاری در فروش ایران مارکت استفاده کنید. یعنی با پرداخت یک حق عضویت سالانه، محصولات شما هم به سیستم اضافه میشه. لازمه بگم که این حق پرداخت برای کسانی که از خود ایران مارکت فروشگاه گرفتن، رایگانه.

خب مزایای ایران مارکت چیه؟

گفتم که این سیستم خیلی گندس! و الآن صدها فروشنده و هزاران بازاریاب باهاش کار می کنن. هزاران بازاریاب یعنی امکان فروش بیشتر و کسب درآمد بهتر از اینترنت. مخصوصاً اگر که کالای شما با قیمت مناسب و پورسانت خوب عرضه شده باشه.


سیستم کسب درآمد از طریق همکاری در فروش ایران مارکت:


خب گفتم که این سیستم صدها فروشنده داره و هزاران محصول؛ در هر زمینه ای هم محصولاتی رو داره. این کار باعث میشه که دست بازاریاب برای انتخاب محصول باز باشه و بهتر و راحت تر فروش داشته باشه و طبعتاً به کسب درآمد بیشتر بپردازه.

تنوع فروشندگان یک محصول با پورسانتهای مختلف هم به شما اجازه میده تا بر اساس سیاست خودتون محصول مورد نظر رو انتخاب کنید.

ایران مارکت برای هر دسته از محصولاتش بنرهای زیبایی رو داره که شما می تونید کد اون ها رو در وبلاگتون قرار بدید و به راحتی کسب درآمد کنید. یا اگر هم فکر می کنید بنر ها سبب کاهش سرعت وبلاگ یا سایت شما میشه، می تونید از لینک باکس ها که اون ها هم به صورت کد هستند و برای هر دسته محصول هم قابل انتخابند استفاده کنید.

اگر هم که فروشگاه یا وبلاگ فروشگاهی دارید، به راحتی می توانید محصولات مورد نظرتون رو انتخاب کنید، به فروشگاهتون اضافه کنید و پول در بیاورید!


معایب ایران مارکت سنتر:

خب مسلماً هر سیستمی عیب های هم داره. یکی از عیبهای ایران مارکت اینه که به دلیل داشتن کاربر خیلی زیاد (چه فروشنده و چه بازاریاب) پشتیبانی خیلی قوی نداره.

یکی دیگه از ایرادات هم اینه که چون محدودیتی در کالاهای فروشندگان نداره، ممکنه یک محصول توسط 10-20 فروشنده ارائه بشه، خب از یک جهت خوبه که حس رقابت ایجاد میشه و همین طور هم به دلیل تعریف پورسانت های مختلف، بازاریاب دستش بازتره اما از جهت دیگه سبب گیج شدن مشتری میشه.

فرض کنید مشتری دنبال ویبروشیپ می گرده و سرچ می کنه، بعد یک صفحه باز میشه که 10 تا محصول هست از قیمت 70 هزار تومان تا 110 هزار تومان! خب مشتری گیج میشه، میگه شاید 70 تومانیه تقلبیه، یا 110 تومانیه گرون فروشه! آخرش هم از قید خرید می گذره


خدمت ویژه ایران مارکت


ایران مارکت یک سیستم کسب درآمد فوق العاده داره. اون هم پورتال تبلیغاتی ایران مارکت سنتره که در دو مدل ساده و پیشرفته ارائه میشه. خب حالا این پنل چیه؟

گفتم که شما می تونید یک فروشگاه اینترنتی توسط خدمات ایران مارکت راه اندازی کنید و به فروش محصولاتتون بپردازید. هزینه راه اندازی این فروشگاه از 187 هزار تومان شروع میشه و با انتخاب امکانات بیشتر به 545 هزار تومان می رسه میشه.

خب حالا فرض کنید شما یک فروشگاه دارید که تمامی محصولات موجود در ایران مارکت در اون قرار داره! یعنی شما اگر پورتال تبلیغاتی ایران مارکت رو تهیه کنید، اولاً یک دامنه به شما تعلق می گیره (دامنه همان آدرس اینترنتی است، یعنی مثل www.365Rooz.com)، دوماً یک فروشگاه اینترنتی بر روی این دامنه قرار می گیره که تمامی محصولات ایران مارکت در اون وجود داره

اما نکات مهم اینه که:

- هر کسی که وارد این سایت (که با پورتال تبلیغاتی ایجاد شده) بشه و از فروشگاه خرید کنه، پورسانت خرید به حساب شما واریز میشه.

- شما می تونید به دلخواه خودتون تبلیغاتی رو به این فروشگاه اضافه کنید.

- شما می تونید این فروشگاه رو در وبلاگ یا وب سایت خودتون یا دیگران تبلیغ کنید.

- شما می تونید توسط ایمیلهای تبلیغاتی این فروشگاه رو معرفی کنید

- و ...

و خب اگر می خواهید که فروش اینترنتی خودتون رو آغاز کنید، و یا در فروش دیگران همکاری داشته و بازاریابی کنید و خلاصه به بپردازید، روی عکس زیر کلیک کنید:


پس از عضویت، یک لینک اختصاصی به شما داده میشه که توسط اون می تونید به تبلیغ و بازاریابی و کسب درآمد بپردازید. برای هر محصول نیز لینک اختصاصی شما ایجاد میشه که می تونید اون رو دروبلاگ یا سایتتون و یا ایمیلهای تبلیغاتی قرار بدید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده